Ny last

Jag ska inte göra några stora utsvävningar om hur värdig och fin balen var! För det var kanon och allt var helt perfekt!Både jag och min bättre hälft var fina och vackra (enligt mina egna utsagor). Festade gjorde vi fram till 7 på morgonen! En minnesvärd bal jag sent ska glömma!

Jag ska heller inte göra några långa inlägg om hur skoj vi hade på midsommar! För vi hade verkligen jätte skoj och roligt. Tack alla som var med och ordnade allt! Jag kan såhär i efterhand tycka att det var lite väl mkt jobb med allt (45 pers är inte bara), men det var det värt. För jag tror att alla inklusive jag hade jätte roligt!

Bilder ligger på Facebook för er som är min vän där.

Jag har gått och skaffat mig en ny last. Pistagenötter! Köpte en gigantisk påse som aldrig vill ta slut. Så fort jag kommer hem tar jag fram påsen och sitter här och gnager som en papegoja. Det är till och med så att jag numera skalar dem i munnen. Det gör ont i gommen av allt gnagande, men fy farao vad gott det är!

Fick en rolig överraskning i fredags kväll när Mr D kom hem tidigare än vad han hade sagt. Här satt jag en fredag och kände mig ensam när det plötsligt knackade på fönstret, sedan på dörren. Där står min älskling =) Med sig hade han ost, kex och vindruvor. Så vi fick mycket längre tid tillsammans än bara ett dygn. Helgen var jätte mysig och vi gjorde lite små utflykter.

Jag trivs faktiskt riktigt bra i Halmstad och på onsdag kommer värmen. Då är stranden första prioritet! Har dock lite plugg att ta itu med i veckan.

Puss
/Sofia

Kommentarer
Postat av: Annie

Är det sant som ryktet säger, att Fia inte ska flytta tebax till Öret?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback