Vad är väl en bal på slottet?

Jag har aldrig varit den som är nedrans mycket för baler. Jag är inte den tjejen som har planerat mitt bröllop redan som liten flicka. Jag är inte den som är mycket för glitter och glamour. Men ta mig tusan! Jag riktigt längtar efter den stora Kadettalen som går av stapeln på lördag! Jäklar vad mycket tid jag har lagt ner på det med inköpg av klänning, smycken, handskar, väska, löshår, smink och diverse tillbehör! Mina snälla och kära vänner har fått höra det här balsnacket till leda. De har agerat smakråd i tid och otid. Tack! Men jag är så längtansfull inför den stora lördagen. Fredagen blir en enda stor förfest den med. 700 vacka och stiliga personer på Tylösands hotell, det kommer att vara en upplevelse som heter duga!

Puss
/Sofia


Kommentarer
Postat av: Annie S

Åh vad roligt det låter!

Postat av: Sulan

Hoppas ni får en alldeles alldeles underbar bal =)

2008-06-13 @ 22:11:45
URL: http://ninzan.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback