In Flames =)

Fick i torsdags ett vykort om en överraskning som skulle ske på lördagen.
Det fanns lite info om när det skulle gå av stapeln av vad jag skulle ha för klädsel (ngt rockigt och bra skor) och vart vi skulle utgå från, så jag förstod att det var en konsert.
D hade bokat detta redan i somras.
In Flames konsert i Lisebergshallen. Hehehe, de var riktigt jäkla bra.
Först lite förfest hemma hos mig, med ett gäng av D's kompisar, sedan mötte vi upp Emma o sen var de förband o grejer. Vi hade grymma sittplatser och det var bra! Tungt! =)

Han är bäst min D!
Tack min kärlek för en riktigt bra helg! <3



Idag har jag lämnat in hemtentan, sedan har en ny kurs börjat.
Kriminologi, åtgärder, brott och dess effekter.
Intressant i vanlig ordning.


 

puss o kram

/Sofia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback