Het räkgryta

Het räkgryta, har jag nu gjort. Men gud så stark den blev. För mkt chili i kanske. Men gott!

Gjorde ett IQ-test innan, som tydligen är framtaget av menza i Danmark sägs det. Man har 40 min på sig på 39 frågor. Vissa var lätta men andra fann jag verkligen ingen som helst logik i. Jaja, jag fick iaf lite över normalt i IQ (typ 110). Så jag kanske har några hästar i stallet ändå? Eller indianerna i kanoten? Eller besticken i lådan? Här är länken, lite roligt test:
http://www.iqtest.dk
Hmm, allt för att inte skriva hemtenta va? Det är alltid så, man hittar på allt annat att göra. Jag har även varit ute o sprungit, kors i taket. Sedan har jag städat och hängt upp lite saker i garderoben så jag får plats med alla kläder.

Jag funderar på hur jag ska kunna minimera min packning...Förra gången vi var ute o flög fick vi slänga saker, för att inte behöva betala övervikt. Inte sååå roligt. Men det var ju all sprit vi ville ta med oss tillbaka, och kanske då att jag hade lite väl mkt saker med mig. D har typ inget med sig, desto mer plats för mina saker! Wohooo!


Kommentarer
Postat av: Miiqa

Jag blev sugen på att göra samma sak, smet också från mitt pluggande. Fick 134 :) Vi verkar vara brainys bägge två :) Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback