Jag är inte bitter!

Alltså helt ärligt. Det där "Hells kitchen" som det heter, grinigare människa får man leta efter. Vem sjutton väljer att göra ett program med den griniga kocken, och framförallt, vem väljer att titta på det?!?! Gå runt och gringa och klaga kan ju inte göra den människan glad. Ej heller någon i hans omgivning. Självklart vet jag att han lägger till med denna attityd för att göra programmet mer..."spännande"? Men va fan, sluta vara så jävla bitter!!!

Detta får mig osökt att tänka på veckan i Sälen förra nyår med tjejerna. En av mina roligaste veckor i hela mitt liv faktiskt! Jag har aldrig skrattat så mycket som jag gjorde den veckan! I vilket fall, finns det en inspelad film där jag säger att "Jag är inte bitter". Och som jag ser ut i den scenen, man ser inte at det är jag. Jag och Tess sitter och filosoferar lite allmänt vid matbordet och bakis och skakis. Ni tjejer vet iaf vad jag pratar om. Ooooo jag vill fira nyår i Sälen eller liknande. Kan vi inte ordna det???!!! Kan vi inte vinna massa pengar?!?!?! Dessa jäkla pengar!

På lördag har jag en 10-poängs tenta i Kriminologi! Wohooo vad mycket jag har pluggat. Jag har faktiskt aldrig pluggat så mkt till en tenta, men det är mkt litteratur och många teorier och begrepp som ska sitta. Sen har jag en otroligt bra studiegrupp som lyfter upp pluggandet och timmarna på bibblan =)
Efter det är det TENTA-FEST!! hemma hos mig. Party party!

Nu ska jag snart lägga mig och lyssna på Håkan Nesser. Mitt sömpiller i dator-form!

puss & kram
/Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback