Nu ska jag ut och flyga igen!

Yes!!! På söndag bär det av till Teneriffa med D!! Wooohoooo!
Det ska bli sååååååå UNDERBART!!!
En vecka med sol, bad, strand, paraplydrinkar, äventyr,
god mat, alkohol, upplevelser och lite bränna på det!


Annars är jag sådär oehört nöjd och glad över mitt liv nu. Trots höstrusket.
Det är sååå intressant med kriminologi och jag har helt hittat rätt! Inte alltid den känslan infinner sig. Men min framtid är ljus och jag känner mig nästan euforisk.

10-poängs tentan i kriminologi i lördags gick nog förresten rätt bra! Det kändes helt ok. Vi hade pluggat mkt, så ett G hoppas jag verkligen på att det blev i alla fall!

Just i stunden sitter jag och skriver på en hemtenta. Tanken är att jag ska analysera ett brottsfall, jag har valt ett mordfall, så sitter med domen och tar först ut de intressanta bitarna, sedan ska jag applicera kriminologiska teorier på detta. Vad var motivet, bakgrunden, situationsfaktorerna till att han mördade sin flickvän? Svårt men spännande!

----------------------------------------------------

Just det! Jag får inte att glömma att nämna tenta-festen vi hade i lördags! Det var suuuperskoj! Och det gör vi om snart igen! På söndagen var jag sedan och åt sushi med Ankan som befann sig i Gbg! Mkt gott och mysigt!

Nu åter till plugget, så jag kan kosta på mig en veckas ledighet!

puss o kram
/Sofia

Kommentarer
Postat av: annie

Vad kul att höra att du mår bra Sofia!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback