På tal om städer

En annan stad jag kan sakna väldigt mycket är faktiskt Halmstad! Och då inte bara för att det var sommar, sol och bad. Men jag gillade Halmstad starkt! Nästan så att jag kan tänka mig att bo där i framtiden.

Jag känner mig hyffsat berest och bebodd vid det här laget, så då har man rätt att vara lite kräsen. Men det lutar väl åt att vi kommer bygga vårt näste i Sthlm när jag är klar, till sommaren. Den som lever får se....

Det är förövrigt kanelbullens dag idag! Och kanelbullar är mumma! Andra bakelser är jag inte sådär jätte förtjust i, men kanelbullar och en kopp kaffe! Mums. Skulle köpa det på ICA idag, men de var såklart slut.


Kommentarer
Postat av: Miiqa

Jag saknar också Halmstad och när det är färdigpluggat här ska jag och sambon flytta dit :D Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback