Blödig

Har insett att jag är ta mig tusan väldigt blödig.
Är det bara jag som får tårar i ögonen när vissa personer blir så glada på tv? Te.x som just nu när jag tittar på Idol, och en tjej blir så glad att hon går vidare och börjar gråta, då börjar jag också gråta...
Nu har jag erkänt detta. Hrmf, kanske inte något att lägga till på sin "coola lista".

------------------------------------------------------------------------------------------------------------

På tal om lista, jag har faktiskt en påbörjad "100-lista". Den ska innehålla 100 rätt så stora saker jag ska ha uppnått innan jag kolarvippen. Tänkte bocka av de där sakerna när jag ligger på dödsbädden och känna mig väldigt nöjd. Måste man uppnå saker? Nej kanske inte, men uppleva saker, införliva mål, ha mål. Det tycker jag är viktigt.
Listan är självklart inget jag kommer att lägga ut här, det skulle bli alldeles för privat.

Men saker som:
- Besöka Japan
- Köpa hus
- Skaffa barn
m.m.
... finns på listan. Den fylls på allteftersom jag kommer på saker jag verkligen vill uppleva.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Så till sist tänkte jag bara återigen påpeka hur mycket jag älskar och njuter av promenader. Det är mitt beroende här i livet. Ngn sorts av meditation. Jag blir pigg, tänker klart, känner mig frisk mm. Av detta. Heeelt underbart skönt. Har nu tagit en timmes promenad i en skog här, finns ett stort motionsområde, sitter ihop med Slottsskogen och det finns många slingor att välja mellan. Jag längtar efter att träden ska börja skifta färg!!! Oooo så fint!

/Sofia


Kommentarer
Postat av: Annie

Jag är också blödig när de gäller sånt. Du är inte ensam gumman!



Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback