Don't we all just love sushi?!?!

Don't we all just love sushi?!?!
Fast jag gillar inte den råa fisken sådär speciellt, men rullarna och nigiris med avokado och räkor är verkligen gudomligt goda! Det bästa är, Göteborg kryllar av sushi hak! Varierande prisklasser men ofta mkt billigt. Mums!

Thessan kom i onsdags, vi hade en mkt trevlig och mysig kväll. Det var mkt att hooka upp med, vad som hade hänt det senaste året typ =) I torsdags morgon, tidigt (6.30) efter en dusch kommer jag ut till ett bord med framdukad frukost och té. Inte varje dag man vaknar så!

Saken är, att jag är VERKLIGEN inte gjord för att lägga mig tidigt och gå upp tidigt. Jag mår som...en påse oslipade skridskor på morgonen. Sen resten av dagen. Jag kan inte somna tidigt. Det är faktiskt vetenskapligt bevisat att det är en gen som påverkar om man är morgon eller kvällsmänniska. Och kvällsmänniskorna har det ganska sådär frusterande jobbigt eftersom dagens samhälle i stort är anpassat efter morgonmänniskorna...
Mmmm...så de så.

I går eftermiddag åkte jag till Halmstad, har idag hämtat ut gamla hemtentor och lånat böcker för resten av min delkurs (efter en välbehövlig sovmorgon och en lååång skön, mediterande morgonpromenad). Sedan har vi ätit taco buffé på after work och nu ikväll kom Henke och vi alla har bastat och druckit öl. Fasiken vilken skön fredags må jag säga!!

Skolan! Jooo en VÄLDIGT intressant kurs jag läser, och jag ångrar mig inte det minsta!!!

Imorgon blir det paaaarty här i Kadettbyn!

Och snart ska jag lägga mig och sova bredvid min kära!
Det är lyxigt att bara kunna ta en buss och bara ha 1,5 h mellan oss!!!

Godnatt
/Sofia

Kommentarer
Postat av: Annie

Förstår att det måste vara grymt skönt att bo närmare varandra nu. Kan inte föreställa mig hur jobbigt det hade varit att inte få träffa Max varje dag.



Hoppas du får en bra helg!

Kram!

Postat av: Anonym

mums med sushi! nutrilette smakar bajs!

2008-09-15 @ 10:02:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback