Skånelandet

Skåne är fint faktiskt!
Kul helg där nere med några av mina favoriter! Tack alla för en riktigt rolig helg!
Sliten som få måste jag säga att jag var i morse. Jag har ont i hela kroppen, fattar inte varför. Men det är smällar man får ta när man har svirat runt på dansgolven i Malmö.
Bra fixat av Beaver and Betsy med!

På torsdag kommer en annan favorit hit! Min Tess kommer, vi ska ha en sååå rolig helg. Jag ser mkt fram emot det!  3 månader sedan jag träffade min Bill, eller Bull eller whatever?!?!

Mkt plugg, mkt mkt plugg. Fast intressant så det ska jag inte klaga på!

/Sofia

Kommentarer
Postat av: Tess

Imon kommer jag!!! =) =)

massa kramar wohoooo

2008-09-17 @ 10:19:23
Postat av: Sofia

Tess: Wooohooooooo vad skoooj!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback