synvilla

Var och testade min syn idag. Det var snälla Linda som gjorde det. Bara ett litet brytningsfel som jag inte behöver glasögon för, däremot kan det vara bra med läsglasögon. Jag har ont i huvudet ofta och sitter så otroligt mkt vid dator och böcker så jag fick för mig att jag hade ngt allvarligt fel på synen. Men inte! Så det var ju bra.

Sedan har jag köpt paket till Melissa =) Hon har fyllt 3 så vi ska fira henne i helgen. Lilla gumman! Saknar henne så!

Resten av dagen har jag tillbringat på bibblan med Katti, det går framåt och lite börjar sätta sig i hjärnan! Kul när det känns så!

Måste säga att Gbg är så oerhört fint! Oooo vad fint allt är! Hösten är mkt vacker! Speciellt dagar som idag!

sov gott!

/Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback