Första skoldagen - trötter

Första skoldagen idag! Jag är laddad som tusan inför att läsa denna kursen och börja plugga nu igen efter den långa sommaren. Introduktion med mkt information idag, imorgon är det semenarie, men det är nog nästan mest för att lära känna varandra tror jag. Det var kul att träffa Catti igen! Henne ska jag plugga med även här i Gbg (vi läste tillsammans i Halmstad i sommar).

I onsdags var jag på Hard Rock Café med Linda, det blev en billig kväll med mkt dricka =)
Och guuud vad jag skrattade. En riktigt rolig kväll. Stackars henne som skulle upp tidigt bara!

Sen kom D redan på torsdagen och i helgen har det varit heeeelt underbart sommarväder! Över 20 grader och strålande sol! På fredagen åkte vi ut till skärgården och lite småöar (Asperö, Brännö och Styrsö). Så otroligt fint! Där hade vi picnic och utforskade lite natur. Sedan blev det after work på Avenyyyn ;)
Lördagen spenderade vi genom att träna, shoppa och sedan var det fest hos D's kompis. Dit även Linda följde med. Först på Kingshead, en rock bar, sedan Hard Rock Café. En riktigt rolig utekväll. Haha, och vi var glada i gasen alla av oss tror jag! Söndagen, åter en dag med strålande väder. Det blev sushi som bakismat. Sedan bara en lat dag.

Förresten mina rock vänner!
Bandit Rock har även flyttat till Gbg. Fick flyttkortet igår ;) De har inflyttningsfest den 12.e sept. Och typiskt nog är det samma helg som jag ska till skåne (Bävern har ju inflyttnigsfest). Men jag ska tillägga att jag ser väldigt mkt fram emot skåne-helgen och det ska bli skoj att träffa alla små kisarna igen! =) Här är vad som står på Bandit Rocks hemsida:

Inflyttnings och releasefest på Sticky Fingers

Fredag den 12 september. Bandit i Göteborg har varit igång i nästan två veckor. Dags för fest! Vi firar vår inflyttning i Göteborg samtidigt som Linda och Mats släpps ut ur karantän.


Våra vänner på Sticky Fingers öppnar dörrarna kl 21. Klockan 23 öppnas dörrarna till Top Floor. Lillasyster gör ett exklusivt framförande och RIVSTART-gänget med vänner finns på plats. Räkna med fullt ställ!


Välkomna!


Inflyttnings- och releasefest

Plats: Sticky Fingers (Kaserntorget 7)
Entré: 100:-


Neee jag är grymt trött! Är inte van att gå upp tidigt, o imon blir det ännu tidigare, så jag borde nog sova snart!

/Sofia

Kommentarer
Postat av: Linda

Det är bara å tacka å buga för båda de trevliga kvällarna =)!!

2008-09-02 @ 10:23:42
Postat av: Annie

Skönt att höra att du har de bra! :)

Postat av: Sofia

Linda: Tack detsamma! Riktit roliga kvällar! =)



Annie: Jajemän, jag mår fin fint, värre med dig läste jag i din blogg, stackare som är sjuk! Krya på dig!

2008-09-03 @ 12:22:41
URL: http://surfinbird.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback